Monday, March 21, 2011

YES!!!! or NO!!!!

Yes n No...memang senang nk sebut tapi.. yang sebetulnya susah nak mendapat kepastian antara kedua ni...nk makan,nk tido...semua bergantung kepada Ya atau Tidak nih..hmm
skang situasi tu dtg lagi.....aku tergantung........

adakah yes..
adakah no..
adakah aku perlu buat tak tahu tanpa ada apa2 keputusan......
tp ape yg pasti..masa tetap berjalan...............

adakah aku perlu membiarkan masa menelan aku..
adakah aku perlu berjaga2 supaya tidak ditelan masa tanpa berbuat apa-apa...

bila fikirkan balik.. situasi aku skang ni pun.. masih di jalan mati.. boleh kata antara dua simpang..
ke kanan or ke kiri..
ke kanan........berat tapi keliru..
ke kiri......boleh kata tak berat cuma.. itu je jalan yang aku ada..

ke mana aku harus menuju..??
pilihan adakah akan tepat.....??

ape yang aku dpt buat adalah........
tggu dan lihat
sebab masa tu akan sampai jugak...
harapan mesti adalah yang terbaik..



bisik2:. fikir sampai esok pun x abis...



manz319 2-zero-one-1