Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

Edisi Kedua......

tak lama selepas edisi pertama.. waktu dan hari yang sama sekali lagi menurut hati yang kadang-kadang teringin.. bukan paksaan bukan rayuan.. tapi keinginan hati sendiri mencari yang di impi...
aku sekali lagi melalui perjalanan yang amat menarik hati.....

berjalan kaki menuju destinasi.. bukan tasik bukan taman .. hanya berjalan mencari keperluan dalam masa yang sama mencari keserasian ,keharmonian dan kenangan....
aku tak kisah penat sebab aku tak penat....huhuhu
atuk menjadi saksi sebab aku bersantap di kedai atuk....kedai atuk yang memang terkenal..
kenyang dengan santapan.. kenyang dengan pandangan..hehehe

edisi kedua berakhir dengan harapan akan ada edisi yang ketiga...
balik dengan senyuman... balik dengan kenangan......
aku gembira lagi..:D






manz319 2-zero-one-1
Blogger Widgets