Saturday, March 19, 2011

Hampir Selesai..............

sedar x sedar aku dh nak abis praktikal dah.. sape tau kan aku dah hampir 3 tahun melayari proses menimba ilmu di tempat aku blajar sekarang..UNIKL BMI..jadi hampir selesailah pembelajaran diploma aku..bile igt2 balik ape yg aku dh buat dalam masa 3 thun ni ade la yang best dan ade gak yang x best .. x kisah la semua tu pengalaman bak kata org "jauh perjalanan luas pengalaman" kata aku plak.... "memori yang indah' ini macam datang hanya sekali sebab hari yang sama x kan berulang ... aku msuk kt cni dulu sebab keinginan aku tuk melangkah ke alam u sgt tinggi.. sebab rayuan yang aku buat selama 3x tak berjaya.. perjalanan bukan singkat tapi macam2 aku jumpe..mcm2 aku blaja..smpai la kt cni....kat cni aku dtg mula2 memang dgn semangat...dgn baju putih lengan pnjg..dengan tie..mase tu baru smpai... dengan x tau tempatnye.. kereta abg aku diarah memasuki pagar yang besar iaitu pagar UIA... mula2 tu memang terkejut sebab tempat nye besar bukan main...last2.. bukan daaa.... BMI ku syg ni kecik aje...just tumpang parking je hehehe...
daftar siap....bilik pun siap..tgkt 3.. penat jgk aku naik....
papepun situ la bermula hidup aku di BMI....

tuptaptuptap.. aku dh nk abis dah.cepat tul rase mase berlalu..bnyk kenangan dgn kwn2 sume..nak cte pnjg nt tkut x muat post blog nih....just aku cte cikit je..aku igt mereka..aku igt korang aku igt semuanya...
saat kita bersama..
saat belajar...
saat bermain...
saat copy mengcopy...
saat tdo dengan kje x siap..
saat tak tido mase nak final..
saat ..termenung depan mesin basuh...
saat tengok pokok..
saat tertengok tingkap..
saat nampak langit lari...
saat skekan die..
saat skekan mereka..
saat reject by mereka..
saat banded by mereka....
saat gelakkan mereka..
saat marahkan mereka..
saat saat yang aku rasa indah
dan aku xkan lupa...
sebab itu adalah salah satu perjalanan yang aku lalui............
yg dapat aku cakap kat cnie..

terima kasih..
minta maaf..
nice to meet u all..
ill never forget u all...

sekarang semua orang dh nk dapat sayap masing2....
sekarang semua akan terbang menuju arah masing2...

terbang lah......
terbang lah dengan upaya..
terbang lah dengan jayanya...
terbang lah menuju kejayaan...
terbang lah setinggi yang korang mampu...........
aku pun akan buka sayap.. tapi blum tahu arah nya..tapi akan ku doakan semoga korang akan berjaya.. tak kira la korang terbang kemana..
sebab korang sebahagian dalam PERJALANAN HIDUP aku selama 3 thun ni.........

sekali lagi terima kasih..............
semuanya..
atas kenangan........


ikhlas..

manz319 2-zero-one-1