Wednesday, March 28, 2012

Mendung di Tengah Hari..

hye all.... lme betul x tulis2 kt cni..mcm2 benda dh jadi..sori la yer.. bz la lately.. komitmen keje..papepun aku ada je kt cni..
pejam celik-pejam celik dh hampir 9 bulan aku kje kt kilang ni.tapi hidup masih sme.Alhamdulillah kesihatan adalah di tahap optimum..huhu wah.. ble mase aku pernah gne perkataan ni ntah..papepun aku doakan korang dikurniakan kesihatan yg baik..Amin.. skang ni aku tgh melayan lgu jepun smbil memikirkan sidia yg bz dgn kursus nye..huhuu memikirkan cara untuk meningkatkan diri..usaha msih blum cukup rsenye..mcm ne nk kawin.?? bina keluarga..?? dgn ape yg aku ada msih belum membuatkan aku ready. seronok dgr.. kwn2 ade yg dtimang cahaya mata,tunang, kawen..aku mestilah nak..sume tu tp mase blum tbe lg..huhuhu satu sebab lg yg aku dpt smbung cte aku adalah kerana aku kini mendapat tajaan internet yg agak memuaskan.huhuhu mane x nye.. dh dasar gile internet. walaupun x buat ape2.. tp internet msti bersedia.. utk aku layari..papepun geng.. korang tetap di hati.:) 
       ape yg menarik minggu sudah aku ngan family berpeluang tuk smbut bday mak aku..ade la buat mjlis ckit.. bakar2..potong kek, mkn2.. seronok jgk sekali sekala dpt buat mcm ni.. papepun majlis berjalan ngan lancar.. Alhamdulillah..yg paling penting semua berada dlm kegembiraan..
:)
papepun arini kuda ku "motor kriss 100 hitam bernombor w******" telah selamat diPOSkan ke Johor..sbb ape??? smpai giliran adik aku guna. bukan ape harta family msti dikongsi. bak kata arwah abah aku.. "sikit sme sme sikit.. bnyk sme sme bnyk" huhu bpe thun dh aku ngn moto aku ni.. nk lepas tu mmg ade rase ckit la dlm hati ni yg aku ade rse syg kt moto tu.huhuhhu memori.. sayonara kudaku..huhuu so aku kne la cri kuda bru.. bertemu dn berpisah adalah resam dunia..mcm manusai dgn manusia.. kdg bertemu .. ada berpisah.. blik td naik KAKI pulang dalam 1KM lbih la.. naik kaki.. tgh hari.. smbil mendung di tengah hari...
 so ini sje buat hari ni insyaallah ade rezeki esok aku taip lg...
sje mengisi masa.. walaupun xde org bce namun aku... sudah cerita..........

manz319 2-zero-one-2