Tuesday, July 1, 2014

Perut.. Kenapa curang....


hye sume...(jika ade pembaca) huhu...

Hari ni hari Selasa bersamaan dengan 1 JULAI 2014 dan 3 RAMADHAN 1435H.
hari ni jugak la aku kerja kt cni dah 5 hari..

so hari  ni aku dh duk kt ofis lain..alamat die.. Bilik 3 Meja, Sebelah tandas..atas Surau..huhuhuhu
so kt cni.. aku just fokus on my report.. report... port.

eh lpe plak.. tjuk entry kali ni.. aku mmg rse nk clash!!

clash ngan perut sbb die dh menduakan aku..dengan tandas tepi ofis aku nih..beru knal dua hari dh curang..
hmmm

arini sakit prut wo.. tndas 2 kali pg... jap lg 2 kali lagi.. mcm xde benda dh ni..huhuhu ni pon mencucuk2 rse..
papepon aku nak wish SELAMAT BERPUASA DAN BERAMAL IBADAT kepada korang sume...

maafkan salah silap aku selama korang kenal aku.. bukan x sempat raye.. just nk minta maaf..
kadang2... mulut bicara.. perbuatan bergema.. terusik hati jiwa n raga korang.. 20 jari aku susun.. insyaallah semoga kita semua diberkatiNya Amin......