Saturday, March 19, 2011

Edisi Lima.......................

wah tora datang lagik!!!!! hahaha
edisi kelima akhirnya dapat di releasekan ari ni saat nih...
ayat x pandai tekan men tekan je la..................

dtg pun agak lewat..tertido nye pasal.....heheh tapi semua hajat untuk edisi kelima adalah cuaca...baik cuaca adalah ia..lagi satu sebab adalah rezeki...ada rezeki adalah ia........

melalui jalan yang sama..
menaiki tangga yang sama..
akhirnya bertemu di tingkat tiga..
senyum pun terukir bersama...

turun tangga..
setapak demi setapak..'
dua tapak demi dua tapak..
aku menapak..

hati gembira tak tau nk kata..
temu pula si bunga..
merah jambu itu pilihannya..
bukan pulak aku pnye warna..

aku lihat dia lihat..
aku dengar die dengar..
aku kata die kata..
aku senyap die pun senyap..

melalui jalan tar..
menuju ke destinasi..
destinasi dh tau kami pun pergi...
pergi menuju destinasi..

sgt mengujakan..
jalan yang agak panjang..
membuatkan aku ada lebih masa...
untuk dia.....

kelakar dgn telatahnya..
agak penakut...
melihatkan lampu2 yang bergerak..
padahal dah boleh jalan...(hahaha)

selamat sudah satu bahagian..
jalan sedetik lagi..
menuju kedestinasi..
aku dia dan mereka...

aku dan dia..
tertangkap...
terbang melayang..
bayaran mereka terima..

jalan sedetik lagi..
membuatkan aku dalam duniaku..
dunia yang bewarna warni..
bagaikan pelangi...

aku dia dan mereka..
satu tujuan satu matlamat..
utk berada di dalam dunia
bagai kita yang punya....

beriringan menuju cahaya.....
cahaya bergemerlapan...
berkelip2...
bagai istana yang penuh dengan kebahagiaan.....

indah..
memang indah....
dia memang indah..
bersama dia memang indah....

aku dan dia....
menyaksikan kemilau cahaya..
tapi kemilau itu hilang..
sebab die adalah bintang ku............

rasa yang x dpt nk ungkap..
mungkin aku baru merasai..
rasa yang amat menyegarkan.......
rasa ape yer???????

malam itu adalah yang terbaik...
terbaik dari yang terbaik...
sebab malam jadi panjang..
di iringi alunan jiwa......

aku dan dia..
melihat itik2 yang berenang..
melihat botol2 yang berkilau..
melihat lampu2 yang indah......

malam yang panjang akhirnya..
akan berakhir jua..
pulang dgn perasaan puas.....
puas dgn keseronokan....

tibe2..
die lapar daa..pegi lah makan ,
oder makanan obersi..
mee dan kueytiaw..
datangnye dari bandung....(kata nyer...:P)

hehehe....
masa untukj melabuhkan tirai....
tirai malam yang aku rasa panjang..
panjang yang aku xnak ada kesudahan....

sebab aku ada die.....

papepun.. balik sekali lagi dengan senyuman.........
senyuman yang akan kekal.......
di hati.....
aku akhiri dengan harapan akan ada edisi2 laen yang indah........
sebab ia memang indah.........



dh post kat cni..xkan ilang tau.. :PP



manz319 2-zero-one-1