Saturday, September 24, 2011

Raya yeay!!! hahaha (versi flashback)

hahaha... org dh berkurun cerita sal raye.. aku pun bru la nk cte sal raya...
 papepun inilah kisahnye..

raye kali ni mcm bese...memang kurang meriah lepas abah aku xde.. tapi thun ni aku beraya dgn sederhana.. tapi Alhamdulillah ade rezeki aku utk mngenakan tema raya kali ni... COKLAT..itu la tema itulah pembaharuan dalam raya kali nih.. mula2 aku igt nk merah.. tapi ramai warga dh bersetuju utk coklat...XDE Aroh la hehehehe,,, 

yg best raya thun ni bg aku adalah aku... dapat menghabiskan bunga api yg aku beli aritu hahahaha...
anak buah aku x blik lg tapi aku dh abiskan separuh..hahaha
punyela mengidam nk main.. so kali nih.. habis-habisan aku kerjakan hahaha....
ni ha ade gmbr yg aku smpt tgkp..huhuhuhu



Saturday, September 17, 2011

Aku kembali............

wah.. x sangka aku dapat kembali ke alam maya yang aku rindukan hahahaha..
nme pun dah kaki tenet... resah jgak aku dibuat nye.....papepun aku epi dapat kembali.. walaupun utk seketika.... melepaskan miang2 jari aku ni... nk sgt die bercerita..hehehehe

kebetulan ari ni Hari Malaysia............. so aku nk wish korang Selamat Hari Malaysia..
semoga kemakmuran dapt dikekalkan... oleh kita generasi muda.....
AKU ANAK MALAYSIA!!!!!!!