Powered By Blogger

Sunday, March 27, 2011

tarik nafas... lepas...tarik nafas lepas.......

hmmm aku arini.. malam nih saat ni...tgh tarik nafas dalm2 sebab aku baru lepas exercise yg tbe2 kne aku buat...(atas arahan) so terpaksalah... untuk melegakan salur2 nafas aku yang kian dihimpit lemak nih.. aku tarik nafas.... lepas.. tarik... lepas..(klu nk ikut silekan) sbb aku rase sedikit lega.....

aku arini di atas jalan raya..menuju ke arah utara barat atas sebab2 tugas yang kian jauh.. kian hilang... hahahaha xde la.. kje la ape lg..... gaji blum masuk... hmmm aku kaget....

aku kje mlm...agak bz arini.. walaupun sume org nyenyak tdo...
bz arini mungkin bz esok...
walaupapepun keadaan kian tenang...
tapi aku x smpat la nk gd nyte die....hmm :( sowi sgt2...
mybe die dh tdo.. n aku harap die x trip.. :P(trip=majuk)

aku arini..
arini aku...
menjalani hari2 dengan cerita baru dgn suatu yang merunsingkan aku.......
khusus nya dalam membina masa depan. adakah ye.. adakah tidak...
tarikh tamat tempoh dh dkat.. macam x sempat nk menjalani hari2 gemilang,,,, hahaha grau je..

so aku dh penat papehal tajuk baru akan menyusul..
coz nk wt kje xde moood.. so berleter je la......
pape pun... aku
NK WISH DIE GDNYTE...... TIDO LENA-LENA TAU......:)


manz319 2-zero-one-1
Blogger Widgets