Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

Edisi Ketiga...

wah!!! edisi ketiga datang lagi... berkobar2 hati ini untuk pergi ke sana sini....
aku macam biasa dengan semangat dengan harapan agar mencari yang sudi..kehkehkeh....
takde la.. just edisi ketiga ada kelainan ada kelebihan.. berjalan itu.. tidak... berborak itu.. ya....hahah edisi ketiga .. kali ini lebih menarik dan happening....ntah la kenapa sambil aku menyiapkan edisi2 nih.. aku macam epi sgt ... tak kisah lah.. sebab ini perjalanan hidup aku... becerita sekadar berkongsi.. lebih itu tidak.. aku tau korang kat luar sane mesti lagi happening kan?? papepun inilah perjalanan aku........huhuhuhu so edisi ketiga bersambung lagi.. kali ini aku hanya sebagai pemerhati.. pemerhati yang berhati merah hehehe
manusia biasa semuanya berhati merah..:P
aku
melihatnya...
aku..
mendengarnya..
aku
merasakannya.............

berdendanglah irama..berdendanglah lagu...mengusik jiwa dan sanubari...
longkang menjadi saksi akan kehadiran edisi ini..
membuatkan ia istimewa...
kenangan ini adalah yang baru aku rasa..baru aku terima..
jadi excited tu lebih sikitlah...huhuhuhu
aku dengan ceritaku... die dengan ceritanya...
teringat pulak cerita aku dan dia ..




Cerita di Bulan Disember....kerana semuanya bermula dari situ..
aku terharu..


warung belakang umah die :P


manz319 2-zero-one-1

Blogger Widgets