Powered By Blogger

Friday, April 9, 2010

wah lme nyer x menaip hihihihii


hye again... arini msuknye ari yang ke 9 dlm bulan 4 dlm thn 2010 yg mane aku dh x menaip dlm masa 4 bulan lebih hahaha...
bnyk tul perkara yg berlaku dlm 2 3 menjak nih..
penuh ngan tawanya.. x juga hampa nya.....
ari ni tergerak tuk aku tulis coz ade org tnye... bru la teringat aku ade blog dh lme x menulis...hihi

so aku cte la secara simple.. coz my blog page pun simple huhuhu
firstly new year 2010...
smbutan dr umah je.. tgk tv..mybe dh jemu kot...
so thn bru ni la aku dh stat sem 5.. so konfem la kje berlambak hahah mcm skang ni la.. dh dkt nk abis sem dh pun kje pn nk sttle dlm 2 minggu nih..
dgn fyp(final projek da..) yg x settle lg.. kje2 akaun la... pening2..
dlm pada sibuk gak aku lyn fb... wabak baru bdk2 u skang nih.. last2 aku pn dh terjebak..
tp kire ok la..
dpt trace kwn2 lme..aku begumbira juga dgn nye..
so awl thun ni jgk la.. kakak aku yg sorang tu kawin...... amboi die yg nk kwin jd mcm aku lak nk kwin hahaha.. nk tlg menyiapkn nye bkn la senang weyh..
haha..
bleh thn gak la penat nyer..
jd runner... tp xpe .. giliran die.....
tp time kenduri ni la aku mls ckit nk hadap... dgn nk melayan tetamu nyer..
hihi mcm nk cabut je..
tp so far sume berjalan dgn lancar.. lg pun ade gak kwn2 yg dtg..so aku x kesorangan hik3... diorg smpai je.. itulah waktu aku curi tulang A.k.a berehat..hahahha

pas selesai je majlis tu.. ape lg terus sibok ngan asgmnt r........
test lg yg berjela-jela.......huhu kacau bilau di buatnyer.. huhuhuh

itu yg sebulan lepas.......
yg recent nyer skang ni .. hidup aku klu nk cte..
mcm ne ek nak ckp.. penuh dgn warna la rasenyer...
nk tau npe????.. ade r...
hahahaha
yela mane x nyer.... kdg2 risau kdg2 confius kdg2 sedih........... ntah la.. tp keceriaan ade la jugak... lebih rsenyer... coz ade bunga yang tgh kembang hahahahaha...
bese la org lelaki......... mane leh tgk yg lawo ckit huk3.....
xde la.. maen2 jer...
yg sebetul nyer.. masih dlm mencari kepastian.......nk kte ade tu bleh kte ade.. nk kte xde pun leh gak.. (konpius2)
susah nk cte pnjg hihihi.. coz mybe ade perubahan ckit........
so far yg paling aku pk kan nk abis kn sem ni dgn jaya nyer.........
hal luar klu nk cmpur ngan hal belajar mmg lg pening nnt..hihihi.. so aku pk nk lek2 lu.. walaupun rse mcm x leh nk ilek......
walau papepun klu ade rezki ade la......
aritu ade r wabak melanda.................pe lg demam r.. x la lme mcm sem sebelum nyer..
so dh sihat ni kne la jge2 ckit.....dlm 2 3 minggu ni jgk
aku agak gembira coz kwn lme muncul blik.. wlaupun x ramai tp cukup tuk kenangkn zaman sekolah dlu.... yg mane admirer sape....majlis tari menari .. yg sgt melucukan hahaha pk2 balik nk gelak smpai esok pun ade.........

huhuhu
hope ade mase nnt dpt jmpe diorang.. sume dh beso pnjg... bidang pun dh berbeza.. aku??
aku masih di sini huhuhu.............
tgl setahun lg nk abis kan sem ni.............. so hope sume berjalan lancar............
k ade lg ni bnda nk cte... next topic lak.... k bye..
Blogger Widgets