Powered By Blogger

Wednesday, May 19, 2010

ape nk jadi nih!!!!!

ai..
dh mlm nih....
mata??? masih segar x dpt nk pejam...
ntah la.. ape la nk jd nih,...
start je cti aritu trus mlm x dpt tido..
nk kte pk kn benda.
mmg la banyak... hal umah.. hal blaja.. hal sendiri.. hal org.. sume nk kne pk..
last2 tdo pun kol 4 5 pg...
on9?? memang la on9 ..tp xde spe kot nk borak.. bukak pun..
wt ape jer... bkak home.. bce komen org... ckp sorang2 pastu bkak lak profile..
tukar pic berkali2... page sndiri pun xde org komen hak3... nmpk sgt x glamour...
hahaha
klaka kan.. tgk org nye post skali je post... berpuluh2 komen.. aku?? skali post.. 2 3 kerat jer..
hahaha
tp xpe.. hak masing2 kn..
ni pun dok menangok dpan laptop.. aku tgk laptop.... laptop pun tgk aku....
mcm dh couple je ngan laptop aku nih hahahah mane x nyer.. ari2 bertentang mata...
so pe lg membebel la aku kt blog nih ahaha.. aku on9 mmg nk borak ngan org..
sje buang2 mase..
tp klu komen dh kne terbang maknenyer...ANDA PERLU BERHENTI....
x tau ape mknenye komen terbang??? ala mcm ni la...
komen ko kt atas.. komen A ade kt bwh...last2 si B (tuan nye post) reply komen c A...
so pe lg..mksud nye ade disitu.. yang mana ANDA TIDAK DIPERLUKAN.....
hehehe...
terkena2 ..hahaha..
tp x de hal la... bak aku kata td.. hak masing2...
aku mcm gni la... jln2 kt page org tgk2 ..
ade yg menarik aku komen jela..
reply x reply... aiman x kisah.....
aku just jalankan hak aku sbgai ahlil fb..
hahaha
so dlm 2 arini.. pecah rekod panggung box office tau ker?? hahah
tdo kn dh x boleh so pe lg dh stat tdo... bgn nye mak ai..
dh kol 4 r... gile ubi kayu la..
x pernah2 aku bgn lewat camni...
mak aku punye la bising.. hahah padan mke aku...
tp tu la...
jd batman dh aku ni..
x leh pejam..
so pasni nk try gak tdo...
betul kn jam tdo ni..
klu boleh pusing dh lame aku pusing...huhuhu
so ok la nk tdo... klu x leh tdo...
pe lg on9 la jwbnyer....
xde org nk borak??
ckp sorang2 je la..
x pon aku bebel kt cni je hahaha
ok la nk tdo
bye2
nyte...
:p
Blogger Widgets