Powered By Blogger

Saturday, January 8, 2011

SEMAKIN HARI SEMAKIN BULAT...


Ha!!! Korang tau sal pe aku post entry mcm nih??

X tau??

Meh dekat2 aku nk bgtau huhuhu..

pic yg aku wt tuk tontonan umum atau tampal atau paste kt cni...

Adelah aku nye body hierarchy atau salasilah tubuh badan atau carta gemok kurus aku ahahahah..

Dulu2...

Aku igt lg mase aku drjh satu smpi drjah empat...aku ni kurus je..berat ..erm x smpt nk timbang huhuh.. lg pun mase ni ekonomi kite tgh gawat.. tu la kot sbb aku kurus hehehehe

Lpas dulu2...

Aku start membesar mase ekonomi dh pulih,,,,bkn ape pertumbuhan ekonomi sdkit sebanyak..2dikit 2banyak..mempengaruhi tumbesaan seorang bayi beso...

so aku membulat dan semakin membulat

Sampai la aku dpt sijil (bajet mesti comel) :p huhuhuhur

Aritu plak...

Ni berat bdn aku susut ckit, lepas aku ikm...

Sbb???

Ade hal yg tak dpt di elak.. yg menyebabkan lebih kurang 4 bulan makan x lalu.. so aku dah kecik

sikit ni pon bertahan sampai la duit MARA.....hik3..

Ari nih....

Aku tgk je cermin..

Wow!!!

Makin bulat – seluar makin ketat – perut membulat.... huhu

Kenape jadi mcm nih..??

Aku bru pasan yg mase cti ni aku dok tdo mkn tdo mkn tdo..

Xde keje nk buat haruslah makin bulat...

So aku ada plan.....tuk aku buang lemak2 ni...

So All the best .. gabei....:P

Blogger Widgets