Powered By Blogger

Saturday, January 15, 2011

AKU ADA DIE.............


AKU ADA DIE.............

Disaat aku hampir putus asa utk mencari sinar bahagia...die dtg secara tiba2 terus memasuki hidup aku, memang asalnye hanya tuk berkawan.. namun aku mcm rase yg ada sesuatu pada die yg buat aku ingin mencuba tuk kembali mencari sinar bahagia..

Bila berbicara dengan nye aku rasa gembira,lg2 melihat senyumannya... aku gembira..memang resam manusia.. ada masa berduka. Tapi aku gembira sebab die gembira.

Kenal tu memang x lama..,tapi rse mcm knal dh lama...:)

Itulah die yg aku maksudkan.. aku ngan die mesra bermula secara biasa dan kepada luar biasa..hahaha mmg ssh nk ckp la.. feeling nih.. korang pun mesti pernah rse gak kn..huhuhu

Terdetik gak dalam ati aku ni die ni tuk aku ker??? So ape yg aku cari @ try @ cuba sebelum nih bukan tuk aku agaknyer.. so aku akan terima dgn ati yg terbuka... dan aku jugak akan cbe melupakan hasrat2 aku tuk mengejar “targets”yg aku ada shortlistkan hahahaha.. gwau jer...mybe susah dlm usaha tuk melupakan HASRAT.. tapi aku cuba yg terbaik tuk bahagiakan die.. dan mereka2 yg sebelum ni aku ggu hidup mereka (jika ada).. hati aku ni x de niat nk ggu.. just bese la hati lelaki..mencari2 insan istimewa.. tapi skang aku dh ada die..

Aku jgak tau sume yg berlaku atas izinNya.. Alhamdulillah.. bertambah lg ahli keluarga manz..huhuu

Tentang die????

Die..

Org nye kecik2 jer..

Senyum lebar mesti smpai telinga :D

Tinggi die??? Klu korang terer sipir 12 korang msti dpt teka huhuhu..

Ape yg aku rase yg aku ske sgt dgn die.. die leh terima aku dgn ape yg aku ada...

Aku pun harap mcm tu....sbb aku manusia yg bnyk lg kelemahan..

Hidup aku dh len ckit skang..yg mane dulu sorang..kini dh berdua...

Ade org jge lah ktekan..huhuhu mane x naek bdan aku..huhu (padahal mkn tdo je)

Ade satu pic yg aku akan post kt cni.. pic ni die yg lukis so as appreciation for her.. aku paste kt cnie...

Aku agak epi skang.. SEBAB.........................................

“AKU ADA DIE”

Blogger Widgets