Saturday, January 8, 2011

DUP DAP – DUP DAP......PELIK + HAIRAN + KONPUS + YEKE?????


Dup-dap-dup-dap.....

Itu yg aku rasakan pada satu mlm tu..x tau knpe tgn aku dgn sndiri...

Berdiri dan bergerak.. pen ditangan dgn segera patuh atas arahan jari2 aku...

Nak tau tak ape yg jari2 aku buat.. pic yg aku attach ni..

X tau la knpe tibe2x hati aku ni teringin nk wat org gembira..

Bkn ape klu nk ckp knl tu mmg x lme...tapi rase “mesra alam” tu semacam jer...

Mula2 mmg la ade jgk fikir..btul ke ape yg aku buat....

Tapi aku rase kalau die epi dgn aku punye drawing....(drawing ke ???)

Hahaha aku akan epi........

Aku pelik, mcm mane leh timbul rase camni...padahal knal pun x lme..

Aku hairan , jari aku seakan- akan bergerak sendiri tuk buat pic tu...

Aku konpius, asl la this is happen...

Yeke???? Adakah aku......DILAMUN CINTA????????????????