Powered By Blogger

Monday, November 22, 2010

Secebis kenangan.. part 4 (FINALE)

sampai kini..

aku masih belum dapat mendekati kamu...

mungkin kamu bukan untuk aku..

tapi aku masih ingin...

mendekati...

adakah ini ujian-Nya???

adakah aku x layak untuk kamu??

hari ini..

tgl lg beberapa minggu sje lg..

kita akan mengikut haluan masing2.......

walaupun mungkin akan bersua..

tp mungkin hanya sekadar melihat...

tp aku harap kamu berjaya dengan haluan kamu..

walau sape2 pon jodoh kamu....

aku harap kamu bahagia....

yg terbaik hanya untuk kamu..

aku...??

akan meneruskan..

mengikut haluan yg akan cuba aku harungi..

mungkin jalan kita berbeza......

spe tahu. suatu masa nnt kita akan ketemu lg..

hanya dengan izin-Nya

aku berharap...

senyuman yg kamu selalu lemparkan....

akan kekal terukir di wajah kamu..

sampai bila2....

aku..

masih dgn senyum ku

melihat akan kebahagiaan kamu...

ini lah secebis kenangan aku dgn kamu......

WALAUPUN HANYA SECEBIS....... KENANGAN TETAP MENJADI KENANGAN.....

Blogger Widgets