Powered By Blogger

Monday, November 22, 2010

kenapa harus ada perasaan itu...

ari ni. terasa lg perasaan tu..

x tau knpe ia dtg singgah di benak fikiran..

aku tgk gmbr die..

aku bce komen2 die....

tibe2............dtg perasaan tu..

aku pk gak mcm ne boleh ade perasaan tu...

nk kata jmpe.. berselisih je la..

nk kata borak... sekali sekala..

tapi.. perasaan tu tetap dtg...

dtg n terus dtg.....

aku cbe nk buang perasaan ni.. tapi ia datang jugak..

hmm.......

ke sbb aku belum terima dgn hati yg terbuka...

kenyataan lg realiti..

tp..

aku akan cuba... dan terus cuba..........

lpekan perasaan itu... yg mana mcm x berpenghujung..

bagai keris x berhulu...ketam x bersepit (xde dlm mane2 buku..:P)

tp..

aku senang melihat senyumannya...

yg mane terpancar cahaya kebahagiaan...

aku????

senyum je la......................:)


Blogger Widgets