Powered By Blogger

Sunday, June 13, 2010

kt sane kenduri .. kat sini pun kenduri...mkn3x!!!!!!

hye.. kali ni nk cte sal kenduri..
kenduri ape?? kawen la...huhuu.. bru minggu lpas aku bedal 5 bijik umah kenduri.
bukan bedal umah la.. batu kayu wt pe nk bedal hahaha.. nasi la..
aku rse bulan ni dh pecah rekod.. kawen sana cni..huhu
smlm je 2 biji umah dh aku g.... pe lg makan jer la..'
alhamdulillah rezki nasi minyak org..
tgh ari ni.. ade 3 lg... huhu.. sesak tank aku.. bkn ape.. teman mak nye pasal....
sedara ramai..
xpe lgpun mkn free kn..hihihihi......
aku ade gak terpk.. bulan jun ni bleh di tabalkan bulan kekawenan satu malaysia..
coz time ni la paling bnyk umah yg menemukan dua hati menjadi satu,pinang di belah dua, kelopak jantung kelopak jantung....yg skang ni dh moden.. pakai kompang.mp3...
nasibla xde kompang 3d.. or mva,video etc. mcm dh ilang je fenomena kompang kt malaysia ni..
mane2 je kite pegi..klu ade rezki la,.. kompang berdentum dentam.. tgk2.. mp3 da..
hehe..
aku pnye kenduri???
aku ker??????????
insyaallah.. mybe akan datang...
mybe bile......
dh ade calon..
dh ade tabung..
dh ade RM22.5 @ RM300 @ rm80 ( yg wajib)
dh ade bajet 20**
dh ade ekonomi sendiri.
dh ade pondok berteduh..
dh ade kaki nk berjalan...
dh ade..... pape yg patut..:P
tp.. stdy aku nk abiskn dulu..
tetapkn..itu.. tetapkan ini..
bru meriah nnt.. insyaallah.
korang aku jemput jgn risau la..
kire time ni je aku berpeluang open table besar besaran..
jemput mkn yer..:p


.:bisik2:. bukak dompet..ohh tidak!!! mimpi kn je jwbnyer..
Blogger Widgets