Powered By Blogger

Sunday, June 13, 2010

bile aku ke pantai...............

semalam aku ke pantai........
waktu: malam (world cup 1st match)
lokasi : teluk cempedak........
hehe.
meneman org bersiar2.... bukan ape.. bukan selalu outing mlm2 nih.
smpai2 jer..mcm ade event besar je kt situ..
mane x nye ramai org masuk ke dalamnyer. ..
aku wt dek je la..dpt parking.....trus kelaut la..
eheheh...
sorang2 turun kelaut..eh2.. ke pantai la....memerhatikan suasana malam.....
memang indah...bile pndg ke depan je la........
klu pndg ke kiri..... couple2 yg bahagie gamaknyer.... bercerita pasal laut..
klu pndg ke kanan pulak... group gadis2 single dok bercerita...
pndg jauh sikit lg.. berkilauan flash2 x kire la phone ke SLR ke.digital ker..
diorng ni bukan ape.. tangkap gambar..
tapi aku tau gmbr ape yg wajib atau mesti ade.......
GAMBAR KAKI..... hahahahha
x kisah la.. post bintang,bersilang,kepit,kangkang....... pape la.. tapi sume tu kaki...haha
mybe ade yg bru bli kasut..crocs. show off la ckit kn..
alik2 mane pergi pic tu???? FB la..........kan x3??? hihihii
aku??
tgk kedepan..menikmati buih2 ombak yg memutih....didalam kelam malam..
menikmati desiran ombak yg merdu..bush...bush..
eh2.bush2 tu bkn mandi pakai cebok ker
'hahhha.. biarkan la..effect rosak kot huhuhu :p
menikmati..angin malam..... yg lembut menerpa pipi ku yg makin gebu nih...hehehe..
sume ni wt aku tenang seketika....hilang segala kusut masai,simpul mati dan sewaktu dgnnye....
indah,damai, permai......................... :)
dh abis tgk laut... dok la rehat2..
smbil mata melihat sekeliling............(mata nakal bese la..) hehe
tepegun gak dgn bakat or anugerah pelukis jalanan...ala yg lukis potret2 tu..
setiap kali pensil nye berhenti...... akan terhasil lah lukisan..
cantik.... aku tgk kemiripan rupa pada kertas tu..
mmg menarikkan ati..
teringin gak nk wat.....tp..
xpela.... nextime mybe..
ujan dah.......
pe lg balik la....
huhu..
ok la....
dh ngantok r......
sok plak.. ade lg nih..
ok nyte & morning!!!!

.:bisik2:. kekeringan di awal bulan..so phm2 je r..:P



Blogger Widgets