Powered By Blogger

Tuesday, June 15, 2010

bile aku ke pantai 2........

hye.. again........
sebenarnya... dh lme aku post pantai siri 2 nih huhu......
disebabkan mase xde... main api... tenet kdg2 yg memperlahankan diri die...tu yg x sempat..
so..
aritu aku ade cte sal pantai kn..esoknye tu.. aku ke pantai lg..
tempat lain...bukan teluk dh..kali ni persisiran pantai......
demi meneman akakku ngan family bru die bersiar2..jd aku dgn secara x langsung..
kne ikut.. so.. pegi je r..
aktiviti??
xde wt pe kot..
dok menanguk(menung) kat tepi air je.. sambil ank2 sedara akak aku yg tersebut..
mendapat kan kenangan..huhu ape lg.. bergambar la..
aku????
sendirian tanpa teman menapak ke tepi laut......huhu..
pastu dh mls dok tepi air.. aku naik lak menara life saver... ntah betul ke x aku eja nih....
atau pun menara tinjau.. takut2 org lemas..
tp xde org kot..
so aku naik dn duduk.. memerhati laut.....
ape yg aku nmpk.........??
kanak2 bermain air....yg mane bermain pasir... bajet nk bina istana idaman la tu...hehe..
tp x tinggi2 pun istana diorang.. agaknye die nk wt umah teres je kot hahahaha....
lg.... sekumpulan layang2. yg belum terputus talinya.....huhu... terbang coz angin yg x henti2..
di sini la aku rse suatu kenyamanan n kedamaian....
sambil angin menerpa...ditambah bunyi ombak..yg memutih......
dtg la memori2 yg tbe2 dok kaco.........
mane x nye.. tbe2 aku teringat org....
hmm.. ntah la.. mcm sentimental lak aku rse kt tepi laut tu..
huhu...nk tulis kt dinding menara tu.. dh penuh dgn name couple2 yg berteriakan agaknye...
menyemai kasih hehehe...tp agak2 la.. nk tulis kt dinding..kn dh xde tmpt aku nk tulis..
hmm..
tp klu ade tempat pun.. aku nk tulis nme spe ek??
tkn nme aku je kot
hahaha.. nnt org ckp aku gile.....
xde ape la tu.. coz vandalisme adalah dilarang.:p
so smbil2 tu dr atas tu..tertarik dgn keletah bdk kecik nih...
berlari2 diatas pntai... tp mcm x tau nk kemane...kejap kedepan.
kejap nnt pusing ke laut lak..hahah...
tp aku rse.. sume yg serabut sebelum nih ilang....
dn secara kimia yg aku pekse dpt C tu....
aku kini lebih tenang.......
aman damai........
so sebelum aku berambus dri situ aku pk.. baik aku nikmati puas2..........
ketenangan ni coz slepas ni ape yg dtg kite x tau...........
but.. im ready.......
to face the reality.......not to running away.....
coz im a supermanz......
hahahahahha
ok la..
next time lak..
k..

.:bisik2:. tgh cri pic nk di edit..tp mulut nk mengunyah jer.. sape2 ade makanan.. nak!!!!...
Blogger Widgets