Powered By Blogger

Monday, February 28, 2011

Aku termenung lagi......

aku termenung lagi...
mendongak ke siling..melihatkan kipas yang berputar...aku terfikir..
macam2 yang terperosok ke dalam minda aku aritu... nak elak memang payah...
tapi...

aku termenung lagi..
fikirkan itu..fikirkan ini..
mencari suatu kepastian.. suatu keyakinan...
sebab..

aku termenung lagi...
pasal diri..pasal orang lain..dan pasal sekeliling..
tiba-tiba....

aku termenung lagi...
fikir jugak dah lame aku x tengok pokok..
memang xde pape cuma. ketenangan...
lalu...

aku termenung lagi...
masa depan yang belum tentu..
perlu ada usaha kan???
jadi....

aku termenung lagi...
keadaan sekarang memang menggembirakan..
kadang-kadang mendebarkan..
kemudian...

aku termenung lagi...
keluarga adalah yang utama..
cinta adalah bonus...
tu la.......

aku termenung lagi...
blaja x abis lagi..
sambung atau tak xde sape yg pasti..
cuma..

aku termenung lagi...
kipas diatas semakin laju..
mata pun menguyup sayu..
ntah macam mana..

aku termenung lagi...
termenung ..
dan termenung...

manz319 2-zero-one-1
Blogger Widgets