Powered By Blogger

Wednesday, September 22, 2010

ini mungkin yg terakhir...............

tup2.. dh bpe thun dh aku tulis.....
bnyk gak tjuk ..
n bnyk peristiwa...........
kdg2 sesuatu yg bermula..pasti ada akhirnya...........
so mcm blog aku nih..
aku dh mulakan.........n aku jgk la yg abiskan...........
aku rse aku xkn menulis lg..
sbb aku bkn sang pencerita....
kisah yg seterusnya akan berjalan diluar penulisan.......
melalui fitrah atau kenyataan yg pasti nya reality...........
anyway.. tq kpd yg sudi mmbaca...........tgk..
yg x seberapa..
tp itulah serba sedikit yg dpt aku kongsi.....
aku ceritakan.........
so ade rezki jmpe lg..........

assalamualaikum...................................


(segala kesulitan amatlah di kesali)


.:bisik2:. dh tamat............ kot.............
Blogger Widgets