Powered By Blogger

Saturday, September 18, 2010

aku ingin terbang.................

mesti pelik kan rye2 ni aku sebut sal terbang bagai ni......
bukan ape aku teringat zaman aku budak2 dlu aku men benda alah kt atas nih..bru2 ni aku g lepak kat pantai.pastu ade plak die jual kapal terbang warisan zaman berzaman..plug n play..huhuh
syok betul aku men.. sebetul nye aku bli nk bg ank sedar aku men ..last2 pakcik die yg men.. bukan men girang lagi aku yg besar gedabak ni men..baling sne baling sini..
meriah gak la..melayan hati yg pasang surut..agaknyer...........

last2 ape yg terfikir kt fikiran aku.. zaman budak2 dlu.. maen benda alah ni..mmg siap pasang dgn cita2.. dlu kau ade gak bercita2 nk jd pilot..dr list2 aku yg bnyk tu..

ble pk2 balik..seronok gak terbang..
melayang sendiri...rasai angin langit..
x yah nk pk bnyk hal kat tanah...
kdg2 mmg mcm tu la..
nk lari dr sume yg mcm serabut......
tu sebab aku ckp aku ingin terbang..
bkn lari dr kenyataan just cari msa tuk bertenang.............
aku tau terbang2 ni bln tetap di atas awan..
mesti ade mase tuk mendarat,isi minyak,makan minum. mcm2 lg r..
tp tu la ape yg aku rse,ape yg aku pk..
tapi aku bukan pilot..


.:bisik2:. mmg seronok aku maen....



Blogger Widgets