Friday, September 17, 2010

ALAMAK.. LAMBAT LAK WT ENTRY...


Ari ni dh masuk ari rye ke 7..Aku pun x smpat nk wt entry kt blog ni pasal internet yg kurang coverage...So firstly aku nk wish slmt ari raye..kpd sume .. walaupun followers bru 13..huhuhuTp x pe..wish ni untuk sume..Kt sini jgk aku berharap.. ada slh silap aku.. korang maafkan..

Aku ni bkn sempurna mane. Bnyk lg kelemahan..so sempena dgn ari rye ni jgk aku nk wish korang semoga Berjaya dlm ape jua keadaan ,situasi,kerjaya dan hidup... sme2 la kite kecapi ape yg kite impikan... insyallah..Raye thun ni mcm bese la..tapi aku rse kurang meriah.. dari saat tu la.. sume nye jd x meriah..X lengkap..Tp hidup kne teruskan gak ye x??..So aku blik aritu lg 2 ari nk rye....xde wt pe pon tgk tv.. rehat2 kan minda..men game..Haha.. mmg mcm x rye..Persiapan....??Xde la sgt... ckit2 jer.. yg mane sempat je r...

Petang sebelum rye.. aku ajak adik aku g jumpe abah..Lme jgak la x menjenguk...balik pun kejap2 jer..Ade org ckp.. petang sebelum ari raya.. waktu yg terbaik tuk melawat...Bersihkan ckit2.. kesan pasir ngan daun kering mmg bertabur...Tp rindu mmg x padam.. harap nye sume selamat.. yela kn..Benda x disangka2.. lg pun ni dh masuk 3 x raye kiteorg rye abah xde..

Len jgk la rse nyer... sme mcm rye yg lepas2..

Tp mak aku ade gak ckp.. raye ttp raye.. so jalankn je la..Ptg tu gak ade la sedara2 dtg.. sambut rye kt umah r tu... mase pg rye tu plak.. aku igt nk g rye kt masjid bru.. dkat je ngan umah....mcm bese la..bgn mandi dh pakai2..sampin lak wt hal die .. setiap kali rye mmg die wt hal..mentang2 la aku dh makin bulat.. die londeh2 lak...huhu...so aku terlmbt ckit.. so berejar-kejaran aku g sembahyang..nasib baik la sempat....klu x .. kelambatan la di situ......So..pas blik masjid.. pe lagi bekfast la hihi ..mane x nye.. rendang sume dh siap.. bedal je.. oleh sebab makan yg x dikawal or di selenggara.. aku diserang......penyakit J.B.K lebih kurang mcm B.C.G la.. tau x mksud die ape..?? penyakit masuk Jamban Berulang Kali.....mmg penat.. mkn sdap2 die meragam...terkejut gamaknyer... mcm bru jmpe makanan..hahahaha.... smpai petang gak la.. skit x abis...so yg elen mcm bese rye pertama mcm tu la...

Rye ke 2,3,4 dan lain2.. org dtg umah.. dok melayan jela..(agaknye) tp aku rse tdo je bnyk kot hahah COZ malam ssh tdo. Mcmtu r.... pape pon entry kali ni just nk wish.. mybe dh terlewat.. tp Syawal masih ade.. kan??

So SELAMAT ARI RAYA..

MAAF ZAHIR N BATIN....