Powered By Blogger

Friday, July 9, 2010

not very well........

dh dkat kol 3...
mata mcm nk pejam dh..
tp....
x jgk dpt nk pejam..
memikirkan itu..
memikirkan ini..
tp sume x settle..
tp mse ni mmg x dpt nk pk pape.....
darah pun naik turun.........
kejap rse cam sejuk...
mood???
sme mcm darah.........
naik dan turun....
so.. lg seminggu nk masuk balik kolej..........
erm..
x tau nk kte cmner...
seronok tu..ntah.. takut tu ade...
coz x tau di depan tu ade ape...
tp yg pasti....
nk x nk kne teruskan..
dh mulekan mesti abiskan......
sok nk duduk bwh langit......
sorang2..'
mane tau angin2 semangat masuk..
jgn angin lintang sudah..
x pasal2 terbang........
arini mcm bertimpa2........
yg dulu retak.. makin retak......
aku dh tau repair mcm ne pun kesan masih ade...
jelas kelihatan..
walaupun mcm x nmpk...
tp aku nmpk..
ko x nmpk???
nnt aku tunjuk..
x caye.. ??????
sudah..
xde hak nk pakse org cye2 nih..
coz aku bkn celebriti..
bukan hero..
bukan idola..
bukan sape2...
mcm aku ckp dlu dh knal bru tau..
klu sbb tgk rupa dh decide...
x perlu knal dh decide...
hanya tau name,dob,skolah,u,...........
jugak dh buat org decide.......
mksud decide disini.. ske atau x ske...
klu rse mcm ske.. baik knal btul2...
klu rse mcm x ske...pun baik knal btul2...
sbb.......
tkut ade yg terhiris,terguris,tercalar,terkemik,ter.. ape lg ek??
papepun... hak korang...
aku???
mcm ini la..
baik?? inilah org nyer
buruk??inilah jge org nyer..
bukan nk suruh org ske kt aku ni....
bukan nk suruh org benci kt aku nih....
just nk bg knal spe aku..
sbb aku pun masih mencari....
sbb aku pun masih mencuba....
sbb aku x sempurna..
sbb aku manusia biasa..
ok
bye....


.:bisik2:. ntahla........ not veri well...

Blogger Widgets