Powered By Blogger

Thursday, July 29, 2010

ari ni bertemu dgn nyer lagi!!!!!

arini aku cuti.. so klas pun dh xde...
mlm td aku mengharungi jalan yg berberkilometer...
merentas segenap jalan dan highway..
simpang dan traffic light......
lalu aku sampai jugak ke destinasi....

mase sampai tu si dia dah tidor..
so aku x mo ggu kelenaan die.
so aku tggu esok arinyer......
bgn plak... dh tgh ari....
so aku dh terlambat........

dh siap mandi aku jumpa dgnnye..
senyum die mmg blum terbit..
bru bgn tdo jgak agaknyer..
so aku angkat la si die.. bawak ke ruang tamu rumah........
so aku baringkan die..
aku tatap mke nyer.....
cuit pipinyer....
yg lembut dan gebu...
pastu aku tgk die mcm snyum kat aku..
dgn mata bulat....
memang la sgt..sgt comel....:D

so aku jumpe die x lame..
sbba aku kne balik ke kolej..
tp x pe...
ade rezki jumpe lg..........

i like!!!

huhuhu


.:bisik2:. jmpe baby la... my ank sedara...huuhuhu...
Blogger Widgets