Powered By Blogger

Thursday, September 10, 2009

sesal kemudian xde gunanye........versi 19th Ramadhan

hmm..
nk tau npe aku ltak tjuk sesal2 nih..
bkn ape..
kn aku ade cte tg aku ade test smalam.. wt pnye la wat..
so arini dpt tau markah...
lecturer pun pggil la name sorang2..
die tanda dpan tuan pnye paper...so..
sorang2 la g amik paper diorang... ade yg tggi ade gak yg rendah..
so smpai la mase aku nye paper ditanda...
aku g la kt lecturer.. mula2 ok la.. pastu ade satu bnda yg salah..
tgk2... block diagram salah.. coz salah bajet..
hahahaha.... sesal pn x gne kan..
bkn pe..
sblum ari exam 2... ade dh klu2 yg lbih kurang ngan soalan...
tp nk jd cte nye..aku x ikut pe yg dh terang2 .....
kire blanje la...
last2....
salah..
so markah aku dpr arini just average je..
tp kire ok la..
x jatuh bnyak sgt
papepun lpas ni kne la ati2...
ptg tu plak mcm bese la....
klu ade group nye assignment... mesti ade meeting kn..
kali ni kje entreprenuer la..
kne wat presentation.... ala.. sal business day sebelum ni...
skang ni ha.. tgh wat.. ni pun curi masa update blog ni..
nk borak ngan kwn2 kt ym..
sume bz so..
aku layan je la asgment aku ni...
hihihhi.....
present ari jumaat so aku ade mse lg 1 ari nk settle...
klu dpt settle ....alhamdulillah....
hehe.. ok la...
kje kne diteruskan..
melayan diri kt cni je..
alamat kje x siap2....hhuhu..
k daa....
Blogger Widgets