Powered By Blogger

Saturday, September 5, 2009

cpat mase berlalu... versi 15th Ramadhan

hye again........
hihihi
ari ni dh tanggal 15 ramadhan............. lame gak bru dpt tulis ni...
mane x nye..
internet failure x abis2
so redha je r..
hihih.....so ari ni connection dh ok bleh la smbung cte....
dlm 5 hingga 15 ramadhan yg lpas..
mcm bese la shur...pas shur wt kje ckit..
pastu pe lg... klas ler......huhuhu.....bru mnggu lpas blk kg.,,
ala..
ari merdeka kn cuti 3 ari
huhuhu....sje je la nk blik... huhu.. mcm bese dh smpai umah..
melayan bdak kecik la ..
2 org yg mcm2 kerenah
hhihi
yg akak nye dh berlari, adik nye bru merangkak
tp kecomelan bdk2 tu yg wt aku gram 2,..
hihhi
pe lg menyakat je la kje aku..hihihi
psal buka lak mcm bese kt umah mkn pn xde pantang
sume men bedal jer..
air tgn mak la katekan..x pk dh nk jage badan....
hahahaaha...
pastu blik ke kolej naik moto..... sje nk bawak .. coz xde spe nk bwk...
dr biar je bek aku bwak cni je kan
huhuhu
mase nk bertolak 2 mcm hal la jd...
snang cte moto aku 2 dh la lame x gerak so kne la servis dlu..
so g la servis...
sdh servis 2 igt dh ok..
smpai sekerat jalan.. moto aku semput lak...ape lg kne tunda la ... jauh jgak member aku tunda..
nasib bek jgak la ade bengkel moto bkak..
yela kan ari merdeka..
public holiday la kan....
check punye check igt xde pape dh..
bru sekejap tgl kn bengkel 2..
moto aku wt hal lg.....hmm geram gak dbuatnyer...pe lg..
patah blik g kdai,.............
rupanye plug aku je yg x berganti
hahahaha...
pastu bru la elok..........n slmt smpai walaupun wktu mse 2 dh nk buka..
tp xpe..
dh slamat
itu yg penting........................
so ari ni ari yg ke 15............mknenye 15 nari lg kite raye la kan
hihihi
cpt tul masa berlalu
huhuhuu...............................
mgu ni plak cti lg 3 ari.....
nuzul Quran.... so dok hstel je la..
lgpun kje xde la ckit sgt huhuhuh................ade la jgak..
lab pun ade ...so ari ni just kuar g cri tiket blik raya..memang rezki aku la..
tiket ad lg coz musim ni la bas2 sume kne kje keras..
hahaha.............2 yg kadang2 jemu gak..
dkt nk raye jer..
org sume borak sal tiket...................huhuhu.
papepun...........ikut demo la
hahahaha............erm nmpk nye ni je kot jap g nk siap g bazar plak.... bli mkanan,,,
hope Allah murahkn rezki k....
Aminnn,,,,,,,,




Blogger Widgets