Powered By Blogger

Thursday, September 17, 2009

RAYA dh daTANG WEH............................

hye..
msti korang pun tau arini dh msuk ramadan yg penghabisan...
so sume pe lg sibuk nk raye la
huhuhuuh
aku kt cni...
tgk budak2 dh mula blik kg masing2..
hhihih
aku blum lg..
sbab tket aku kol 9 mlm sok...
so aku just tgu je saat 2..
korang mcm ne plak..
mesti ade yg dh ade kt umah kan??
hihiih
xpe2..
nikmatilah......
musim raya yg stahun skali ni...
dh sebulan pose..raikan dgn raya ye x??
hihihii
bese la time raye.. buat kuih,kmas umah sume tu..
tp wt ngan keluarga msti seronok..
sume dpt kumpul..
erat ckit silaturahhim 2.......
bkn ape kdg2 ade yg dok nun jauh d mane ntah..
memang x dpat blik.... kn dh meleleh 2............
mane tak nyer windu owg tua la...
huhuhuu....
bg aku la..
raye thn ni mcm nk kate sama x jgak..
tp lbih kurang la...
yg len nye just aku blik lg shari nk raye..
msti haru nye r..
nk kmas2
hihihi
tp teringat plak yg raye kali ni jgak rye yg kedua aku beraya tanpa bapa kesayangan..
kehilangan yg ckup besar bg aku ...
takdir illahi aku redha...
walau papepun...
harap abah selamat je disana....
bg kite yg hidup ni..
hdup kne truskn ye x????
mcm 2 la...
hihihihi....................
lagu raye dh ade dimana2
abis ilang kes wabak influenza yg
org kecoh2
2.....
alhamdulillah
harap sume slamat..
so raye ni jgak ..
klu sesiapa yg terbaca blog ni....
mane la tau kwn2..
nk wish slamat hari raye,,,
maaf zahir batin'
klu ade pape yg terasa.....
sume insan x lari dr kesilapan...
k..
hope sume beraya dgn bahagianya....
gembira dan ceria...
ok la........
ade mase aku cte lg k..........


Blogger Widgets