Tuesday, August 11, 2009

business2....................


tertnye2 nape aku letak tjuk business2????
arini dh msuk ari selasa...
so persiapan semakin giat dgan perang poster nye.... ade group len dh start tmpal poster msing2 dengan pelbagai tema dn corak...hahaha
mcm pilihanraya la pulak.. tp kite sume fight in peace huhuhu...
arini sepatutnye ade klas..tp tgu punye tgu punye tgu.. lecturer x sampai2 so... kite sume cabut la.
hihi... tp ade baiknye jgak dgn keadan yg agak sibuk...nk siapkn promosi gerai..huhu.
bru td aku g pusing satu hostel bg flyers kt bdk2 .... tp x sangka penat tu ade jgk..
coz bru ni la aku bertugas sebagai tukang bg flyers hahaha... kelakar klu pk blik.. mane taknyer aku dlu tgk je org dtg kt blik bg flyers .. dpt je mmg wat x endah
huhu..tp kali ni giliran aku pulak..
rase mcm terkena pun ade gak hahaha..... itu bru yg bdk2 laki... yg pompuan pulak ape lg wakilkn kat sampan kertas je tuk edarkn flyers coz group aku ni xde pompuan n member2 pompuan sume tgh bg komitmen kt group masing2 so ltak jela kt tepi tangga diorang hihihi...ambik ke x aku x tau... tp hope flyers 2 berjalan
huhuhuhu....
pe lg ek arini???
mlm nnt mkan pastu mcmbese bru sibuk nk wt homework huhuhu....
nk tau pe jd esok???
tunggu................
hehe mcm melodi la pulak hahahaha!!!!!!