Sunday, June 24, 2012

ini kuda baru ku..huhuhu

hye all.. arini hari minggu xde buat pape.. bru lepas menikmati sarapan tatkala pagiku hanya muncul di tengah hari...papepun hari ni ari cuti
cuti ari ni perlu klear minda,,
klear hati..huhuh.... mase ni la nk tenang2 minda.. so dh off the topic.

bulan lepas aku ade cte sal kuda aku terbang ke johor kn.huhu so skang aku dh ade bela kuda baru.. nme nye speedo dragon.. walaupun bese2 je.. tp darah muda.. lincah ckit la..
dpt la aku buat teman g kje.. kos pon mkin jimat huhu...alhamdulillah rezeki
walaupun x dtg bergolek namun alhamdulillah ade rezeki aku..

ini la kuda baru aku...salam perkenalan...ni lah die tahap kemampuan dan prestasi aku skang.. huhu papepun peningkatan tetap diusahakan...
kali ni aku tanpa dolak dalih lg pilih warne aku..,MERAH..
sudah semestinya...medel bru modenas ni x mengecewakan.. sebelum ni pun aku gne modenas.. kire upgrade la.. papepun aku semakin ske dgn kuda aku ni..

 yg pasti klu koraqng pasan. no plat sme dgn kereta abah aku...
bukan ape.. sje aku nk lekatkan sbgai tnda kenangan dr abah..
walaupun abah aku dh xde.. setidak2 nye ade satu benda yg bleh buat aku igt kt die..
so aku bli no plat tu..
x kire mane2 aku pergi dgn kuda aku.. pasti kenangan abah aku ikut sme..


ni pulak anak sedara aku.. hehe aritu blik kg diorang smpt lg test ride.. dh abis pusing satu round nk naik lg.. hehehe.sweet sgt dorang ni..
papepun alhamdulillah.. nikmat Allah beri.. alhamdulillah.. walaupun bukan hasrat namun terima seadanya..

hikmah itu ada disebalik setiap kejadian..
insyaallah.. semoga kite dilimpahi rezeki dan rahmat Allah ..



p/s: klu jumpe kt mane2 pin2 yer..
manz319 2-zero-one-2