Powered By Blogger

Friday, April 6, 2012

SAYA TAK PANDAI...............


saya x pandai..
tuk menjadi penarik.. macam magnet.
sebab saya magnet sebelah utara dan anda semua juga utara..
semakin dekat saya menghampiri semakin jauh anda pergi..

saya x pandai..
nak berlakon jadi baik.

sebab anda semua akan tahu saya mcm mane orgnya..
bukan apa...kalau baik orang akan dekat kan??

saya x pandai..
utk berkata2 manis..
senyuman sahaja yg boleh saya lemparkan..
ada smbutan baguslah.. klu x ade x mengapa...sebab itukan sedekah..:)

saya x pandai...
tapi... saya tefikir jugak untuk memusingkan jam semula. 
seperti waktu dulu.. berkenalan.. berkawan..
tapi.. masa itu telah berlalu. saya dgn jalan saya dan anda sebaliknya...

saya x pandai..
nak ucap apa2.. tapi yg pasti..
saya doakan anda yg terbaik..
x kira anda berada di mana..
sebab.. kawan itu selamanya..............




gerAK HATI - manz319 2-zero-one-2



Blogger Widgets