Powered By Blogger

Wednesday, December 28, 2011

Korang pernah x???

Ai geng.. hahahaha... sje je aku wat entry gempak ckit(pasan je ni)...:P
bukan ape aku sje nk cerita ....sebelum tu aku nk tnye dlu... korang ade tak mase zaman kanak2 @ bdk2 dlu teringin sgt akan sesuatu.. tapi...
TAK DAPAT!!
pernah x?? klu ade.. jgn risau k.. insyaallah akan ade rezeki untuk korang memilikinya....
ha.. aku baru2 ni dgn muka tak malunya.. aku dengan selambanya.. memilih untuk membeli set yg lme dh aku idam kan..heheheehe nk tau tak?????


SILE LIHAT LAMPIRAN hehehehe :)

 train play set... huhuhuhu
dh lme mengidam woo..
so kali nih gaji aku bli...hehehehehe...
best gak main benda alah ni.. walaupun umo dh pulohan..huhuhu..kemeriahan...
TERBAIK!!! :-D


TGK2!! aku dh psg kete api nih.. cun giler la...
di dtangkan dgn 2 btg pokok krismas...(kedek)
bateri dijual berasingan..hehehehe
seronok sgt...
yelakan zaman keriangan dpt jgk dirasai...
walapun zaman tu telah berlalu..
namun.. aku
tetap aku...
cerita aku..
pilihan aku..:)



amacam thriller x???hehehee



Blogger Widgets