Wednesday, December 28, 2011

Hati Panas...

Sememangnya ari ni.. terutamanya mlm ni hati aku sgtla panas...
ntah kenapa semuanya mcm saje2 nk buat aku panas hati... lalu darah pun mcm naik je kt kepala..
semak!! memang menyemakkan kepala yang aku rse nk tenang ckit..
bukan nak merungut....tapi memang hati panas..
mane taknye.. denga ketakSABARan org.... keKERENAHan org... keROSAKan benda.. satu-satu..
dtg buatkan kepala aku sesak...
mula la jd serabut je pastu.. rase nk marah jer.... mak aku bru je kte.. dugaan la tu... tapi....
aku mcm x thn dugaan ni.. sebab aku mcm x tenang....rase nk marah....
mungkin.. aku akan tenang lepas menaip mcm ni...lepaskan semua..
lg pun ade yg aku akan pergi untuk mengadu....hmmmmmmmmm
tapi SAMPAI BLE????????

nk mrh2???
nk serabut???

maknenye..kne cari laut la aku........
tgk pokok ker....
cri ketenangan..
kelengangan...
rase nk makan!!