Powered By Blogger

Saturday, October 8, 2011

KONVO 2011 - Tawa Indah Senyum Meriah.............

majlis aku hari ni........
konvo....
kini aku bergelar graduan ..
hehehe gembira rasenye sebab sekarang diploma yg aku belajar telah diiktiraf..
dengan selesainya konvo nih aku sudah kompeten dalam kelayakan diploma ..walaupun sekadar diploma..
aku gembira. sebab aku telah menaiki satu lg anak tangga..

di tahap ni aku berhenti sebentar.. bukan tuk berhenti terus.. cuma keadaan yang belum mengizinkan...
tapi papepun hari ini.. minggu ini hari yg bersejarah bagi aku...sebab aku meraikan semuanya dalam satu......
termasuklah konvokesyen yg baru siang tadi selesai......
gembiranya aku kali ni aku nk kongsi ngan semua.. walaupun ade yang x baca aku nye post.. tapi inilah inspirasi dari hati aku...

firstly. 5 hb.... 10 bulan kte2..(sekadar maklumat)
secondly.. 7 oct.. my precious birthday..huhuhuhu jasa mak xkan aku lpe..x kerna rezeki Allah dan susah payahnya..aku takkan lahir..takkan ada dgn korang semua..
8 oct.. the day of the convocation day...Yeay!!!!!!!!!!!!
9 oct...meeting .........(j.f.y.i)huhuhuhu

so aku amatlah gembira.. dengan keizinanNya.. aku rasa gembira minggu ni..
so arini punye cerita.. sesi bergambar satu hari....fuhh penat jgk la..kalah artis woooo
hehehe.. papepun mendapat diploma dan berjumpa kwn2 semula adalah yg istimewa..
bukan ape.. masing2 dh mula dgn haluan.. dgn jalan.. maka bnyk la cerita...bnyk la tajuk..huhuu
apelagi PICC bergema la dgn suara kite orang nih....hahahah

papepun TAHNIAH...SEMOGA KORANG BERJAYA DI MASA DEPAN...............itulah doa aku tuk korang sume...semoga berjaya bahagia hendaknya...
2 KATA PENUTUP...............

TERIMA KASIH ..................................&....................................MAAF..................................
segala yg dtg dari aku.. sebab aku bukan sempurna.. tp korang takkan aku lupa.. :)









fotoshuttt.............................
my famili........










Blogger Widgets