Powered By Blogger

Monday, July 11, 2011

what's in my mind?????

wah!!! mcm bese tgk je kan ayat kt atas nih??? xde ape.. korang bertuah sbb aku nk cte sal ape yg ade dlm pkran aku skang..
skang dh pukol 3 pagi... mata x mo pejam lg.. hati yg tgh rindu.. coz td dpt ckp kjap je .. yela kan org tgu lme :P
papepun sowi ea.... huhuu
ok ape yg ade dlm pkran aku skang????
of coz la... new post blog la.. pk2 nk wat entry....
x reti lak nk wat entry best2..
not very interesting really.
erm.. aku akan listkan ape yg ade dalam otak aku skang...

1-pk nk cri kje..
2-teringat sidia..
3-pk ape yg akan datang esok/mggu depan/bulan depan/thun depan
4-sediakah aku menyambut Ramadhan??
5-pk nk modified kete(walaupun bukan aku tuannye)
6-musykil knpe bulan ni MARA x Bagi duit..........
7-pk nk post ape kt fb(not sure yet)
8-pk nk melancong
9-pk nk tmbh lagu Jepun..
10-berangan2 dengan impian (aku dan dia)huhu malu rse :P

tu la yg ade dlm otak aku skang....
bnyk lg yg belum muncul...
tapi kdg2 mls layankan sgt sbb
nk lengangkan highway dlm otak huhuhu....

papepun.. life must go on...go forward...look back when we lost..
because... from where we come is where we came back..

harap sume kwn2 epi2 slalu k...
all the best to all..........

manz319 -2-zero-one-1-
Blogger Widgets