Powered By Blogger

Wednesday, July 20, 2011

putaran jam adakah akan berpatah balik????

jam.. suatu alat masa yg semua org perlukan..
di situlah jam,minit dan saat.. yg amat penting dlm menjalani hari2,,
tapi adakah kita sudah menggunakan masa itu dgn baik????aku dlm 2 3 arini fikir kan soalan nih..
bukan ape kadang2 rase nk putar kan jam semula ke waktu dulu.. tapi kenyataan adalah realiti..
x boleh dikembalikan masa yg telah pergi...
yg tinggal...
hanyalah kenangan..

kdg2... rase nk putar jam tu balik..
kdg2...rase nk stopkan jam sebentar..
kdg2 tgk jam pun x tau nk wat ape...............
sebab aku..
mcm x gnekan masa yg lalu..
tapi itu untk renungan aku sendiri...
realiti..adalah sekarang...akan datang ..................

adakah aku akan menggunakan dgn baik????????????????/
aku cuba!!!!!

manz319 -2-zero-one-1-


Blogger Widgets