Powered By Blogger

Friday, May 6, 2011

Selesaiii.......

Sekarang telah selesai semuanya..selesai dalam pembelajaran aku dalam diploma.. diploma yg aku harap akan lulus dan aku akan gunakannya dalam pencarian kerjaya aku selepas ni..belajar?? masih ragu2 mungkin di masa lain insyaallah bukan ape.. ade yang lebih aku peningkan atau fikirkan… masa depan..masa lalu… kadang2 amat memeningkan.. sebab diri aku adalah aku…aku masih termenung di atas pagar……menunggu masa jatuh…..atau pun bagaikan lalang……..bergerak mengikut angin….

Klu kekanan arah angin..kekananlah aku… kalu kekiri anginnyer.. kekirilah aku… klu sesiapa yang rasa aku x di perlukan sila bagi aku borang 4 keping ok.. tuk aku log out dr hidup masing2..sebab aku bnyk lg nk kene pk..rancang.. sebab satu2 memeningkan aku..

Aku merungut?? Memang aku suka merungut..aku kecoh….?? memang aku kecoh.. sbb ini aku.. terima kasih sebab dapat knal aku mcm ni.. dr dulu aku mmg macam nih..

Halatuju???Masih di persimpangan…bukan antara kejaya dgn belajar..sememangnya masa depan dan masa depan.. xpasti x diketahui.. papepun akucuba…………….

Manz319 2-zero-one-1

Blogger Widgets