Friday, May 6, 2011

Fakta…

aku seorang bz body (fullstop!!)

Klu sape2 knal aku msti tau……….

Positif bg aku - just amik berat……nk tau cerita org.. (perkembangan terbaru)

Negative bagi aku- diorang(jika ada)akan kata aku jage tepi kain diorang..sebok hal diorang.

Aku bukan ape setaka tnk tau perkembangan..bukan nk menyebok die mkn ape,tdo ke…erm ntahlah.. tapi aku sendiri ade benda yg aku x bpe nk cte ngan org.. ade la certain2 part……

Aku mmg macam nih…nk wat cmne kan..tapi just amik berat.. tapi klu x ske..benda leh setel hahahaha bgtau n I will go away………………. If im nothing here why I can sit watch u doing something..doing nothing but mmg something..

Fikir2 balik….

Ade ker.Yg amikberat…… timbang kilo akunih..

Klu ade ok la….. x sia2 la aku wujud or munculkan diri.. kat cni..

Klu xde ok la…. X tmbh berat korang..hahaha

Tapiakupaham masing2 adehidup masing2..jalan masing2.haluan masing2..

Silakan… dengan haluan..dgn hidup.. sebab aku………setiasa ada di sini..

Dengan haluan…dengan hidup aku skang….

Stidak2nye..family aku ade..Alhamdullilah..walaupun seorang telah pergi.. aku…syg mereka..

Paling tidak pun..klu aku dapat ringankan beban diorang.. aku epi dah……sebab aku lahir ade jgak yg leh aku wat..dalam berbakti.. bukan untuk meninggi diri Cuma.. aku fikir klu aku (mohd azsman shah) wujud di sini dapat gembirakan orang.. walaupun ckit aku akan epi..

Sebab setidak2nya kewujudan aku ada gunanya…. Memang tugas manusia untuk jadi khalifah muka bumi..aku tau tu.. Cuma…. Kepuasan hati semua kau tak dapat nk penuhkan sbb aku manusia biasa…..

jadi.. ini aku....


manz319 2-zero-one-1