Powered By Blogger

Tuesday, August 3, 2010

aku ok !!!

x sedar plak dh kol 3...
member2 dh bergelimpangan...........
melayari mimpi masing2......
aku??
masih belum menutup mata.....
penangan drpd tdo yg bersambung2..
so aku masih segar.....

melihatkan ke tingkap, ujan mula berhenti tp..
angin masih bertiup..sejuk macam air cond..
huhu......

dlm segar ada layu nye...
ada biskut ade lemaunyer...

kenapa???
sje..
aku sje mengibaratkan biskut dan etc..
sebagai kata ganti diri yg ke empat..(agaknye)
sebab.. arini aku haru...
haru??
bukan haruan mkn anak ok...
just unstable ckit..
maklumla... wifi pun unstable..
jiwa pun sme la..
ade mase nk kne wat stabilization ye x??
huhuhu..
x yah kesian..
x yah risau...

aku ok...

yg pasti..
ade sebab di sebalik sume tu.......
memilih dan dipilih adalah dua situasi yg berbeza..
bertuah jika dipilih....
memilih adalah hak individu yg sume sedia maklum...
so..
sudah terungkai sumenyer..
sudah ade keputusan.....

aku ok..

so tahniah kepada yg berjaya...
coz x sia2 usaha anda selama ini..(agaknye)
yg x berjaya....usaha kurang ...(agaknye)

so terima sje..
jgn tnye kenape..
sbb..
ia dah terungkai...

aku ok...

melihatkan keadaan..
melihatkan suasana....
memang x beri ape2 makna..
tp..
kdg2 ia adalah yg terbaik...
papepon. selamat untuk anda2 di sane..

jadi..
aku ok..

.:bisik2:. just ok......:)


Blogger Widgets