Wednesday, June 25, 2014

SECOND DAY.. Lambat memang lewat!! :P

10 minit!! itu kelewatan yang aku buat semalam yakni ari kedua aku kt cnie...
so cerita hari kedua pastinye akan mencerita tuk hari yg pertama....... dlm masa yg sama ari ni ari yg ke...1 ..2...3.. ha.. bru 3 hari??? lmbat nye mse berlalu.. huhuhuhu rse mcm lme je mase.. so smalam aku x smpat nk update ini entry so.....


cerita hari pertama, kedua akan dicerita pada hari ini...sekian...

cerita hari pertama isu die...ronda2..
heheh kje hari pertama biasalah. observe environment atau pun kate kite.. serap suasana kerja kat cni... x bnyk beza just kapasiti yg membezakan kita.......1 warehouse die 4 atau 5x ganda kite punya so.. jalan la gedek2.. sampai kat hujung...
GLT

RUNWAY TO HIGHWAY........
RACKING...


STNBY.....


so ape yg aku serap???

ofis ni ade 1 head..1 manager..2 exec. dan kerani klu x salah..7 org wanita dan 2 wanita bahagian admin...sori2.. sume udeh berpunyer...xde yg single..kikiki selamat!!!
so apa yg kuduga tidak menjadi....

"KU DUGA BUNGA , YANG DATANG BUNGLA":p

itu lah kata2 makan dia!! hahah abg maou boli kaappeett!!! manyak murah woo..
yang buat aku bukak mata yg sepet ni..
sebab.. kite kat pekan ni semua melayu dan aku respek sape yg kat pekan sggup ot smpi mlm..
kje kuat tuk cari rezeki..
aku respek.. iyeee... aku respek,.. sbab kat cni belum ade yg aku nmpk melayu ot..
mybe process or procedure masih dlm pembinaan....sebab pada malam aritu.. hanya aku dan bungla2 nye menanti kehadiran sang kepala besi.. datang mengambil barang.. so smpai kol 10 jgk la..so something is not gud here.. WHERE MALAYSIAN?? just me???

nonononono...........x boleh biarkan..  jika BUNGLA berkuasa,KITA x tau kemana...









tu cerita semalam...kenang ku dlm doamu....(bg yg mengingati n merindui)***

baju putih seputih kete en.zamri... itula uniform aku hari semalam.. segak .kacak..kate org la.. bukan kte sye..hikhikhikhikhik... pagi mcm bese...tersedar lmbat sedikit sebelum menghayunkan cebok.. dush2!! bedebush!! bestnyer mandi...hihiihi

enjoy2...pastu tersedar dr lamunan.. alamak dh lmbat..
so dh siap2 mekap..aku start kete jalan...

dengan kelajuan angin (aircind no 2) gedek2 kete jln dlm jem.. smbil dengar radio yg asyik2" klu nak berjaya ooooooo" iklan ASB2.... lmbt pulak..

makan kat cni.. pagi macam makan tengah hari.... berlauk pauk...makan x mauk...huhuhuu
x bpe lalu mkn siang..kondisi sangsi lagi....

huhuhuu....
SENYUM CKIT........:)
so blik semalam lmbat jgk.. kol 8....ade kemajuan

g tgk rumah... dkat prima U... so jmpe rumah..tapi dalam mencari rumah memang mencabar....
kelok2.. umah.. no salah..so..
guard selaku org BUNGLA yg di beri kuasa...untuk menjaga rumah2 tu.. tlg aku cari..

so mlm td ketemu.... rumah waaahh... boleh thn.. siap sedia..tgl duduk je..
huhuhu
..
so tuk semalam dan kelmarin aku dah cte...hari ketiga... aku akn story esok pg..k..
keje leklok.. snyumlah di mane sje anda berada..


"SENYUM ITU UBAT.......KAWAN ADALAH SELAMANYA"