Powered By Blogger

Sunday, July 15, 2012

rase nak nangis.....

air mata bagai nak mengalir.. tatkala hati sudah terusik.
gembira tumpang sekaki.. alhamdulillah rezeki..

hati juga terusik..tatkala diri belum melengkapi..
sedih,tawar,hampa pada diri.. harap tabah lah wahai hati..

cerita sama tersingkap kembali, bagai cadar di waktu pagi..
rase begitu datang kembali.. terulam jiwa.. jiwa sendiri..

tak tahu kenapa..airmata hendak jugak keluar..
walaupun ku tunjuk tabah.. namun hati sudah menangis..

aku bukan kejar kaya..aku hanya kejar sederhana..
lepas tekak aku.. lepas tekak dia...

aku kena cuba..aku kena usaha..
ade yang masih kurang..  ade yang masih tertinggal..

berkat.. dicari....belum ditemui.
berkat.. rahmat Tuhan sekalian alam....

insyaallah..aku cuba..
mencari...
pelangi..
hidup ini..
warna warni...
pasti ku temui..
dinihari.. saban hari.. pasti...



manz319 2-zero-one-2

Blogger Widgets