Powered By Blogger

Saturday, September 24, 2011

Raya yeay!!! hahaha (versi flashback)

hahaha... org dh berkurun cerita sal raye.. aku pun bru la nk cte sal raya...
 papepun inilah kisahnye..

raye kali ni mcm bese...memang kurang meriah lepas abah aku xde.. tapi thun ni aku beraya dgn sederhana.. tapi Alhamdulillah ade rezeki aku utk mngenakan tema raya kali ni... COKLAT..itu la tema itulah pembaharuan dalam raya kali nih.. mula2 aku igt nk merah.. tapi ramai warga dh bersetuju utk coklat...XDE Aroh la hehehehe,,, 

yg best raya thun ni bg aku adalah aku... dapat menghabiskan bunga api yg aku beli aritu hahahaha...
anak buah aku x blik lg tapi aku dh abiskan separuh..hahaha
punyela mengidam nk main.. so kali nih.. habis-habisan aku kerjakan hahaha....
ni ha ade gmbr yg aku smpt tgkp..huhuhuhu



Blogger Widgets